در حال بارگذاری ...
توسط موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری؛

مردم امیدیه با شادپیمایی به استقبال نوروز رفتند

اولین مراسم شادپیمایی استقبال از نوروز توسط موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری به مدیریت خواهران قجابگلو با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری و شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه در شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مراسم شادپیمایی استقبال از نوروز با هدف حفظ افسانه ها و شخصیت های انسانی افسانه ها و داستان های ایرانی روز شنبه 25 اسفندماه 97 از محل موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری تا مجتمع تجاری امیدیه با استقبال خوب مردم امیدیه برگزار شد.

در این شادپیمایی شخصیت های انسانی افسانه ها مثل رستم، آرش کمانگیر، حاجی فیروز، عمونوروز، خاله گلبهار همراه مردم بودند و بین عموم مردم با ساز و دهل گلدان های گیاه طبیعی، سیب سرخ و شکلات تفسیم می کردند و نوید سالی پر از برکت و عشق را می دادند.

در محل انتهای مراسم شادپیمایی در مرکز تجاری امیدیه، مادران به همراه کودکان غرفه های فروش محصولات دست ساز را راه اندازی کرده بودند.

در این شادی پیمایی علاوه بر فرهنگ شادی و تفریح، یکی دیگر از اهداف معرفی اسطورهای ایرانی و افسانه ها و تیپ ها و شخصیتهای نمایشی ایرانی بود و همچنین ارتباطات فرهنگی و اجتماعی کودک و نوجوان همراه خانواده در یک تعامل دوستانه  اجتماعی ایرانی یکی دیگر از هدف های برپایی شادپیمایی نورزوی بود.




نظرات کاربران