در حال بارگذاری ...

اجرای مجدد نمایش عربی «دمعة المهرج» در شهرستان هویزه

نمایش عربی «دمعة المهرج» به کارگردانی سید صادق موسوی در تالار فدک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه اجرای مجدد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش عربی «دمعة المهرج» به نویسندگی حکیم الحویزی و کارگردانی سید صادق موسوی دوشنبه و سه‌شنبه ٢٠ و ٢١ اسفند ماه در تالار فدک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، با استقبال بی‌نظیر مردم هنردوست این شهرستان اجرای مجدد شد.

این نمایش داستان دلقکی را روایت می‌کند که با تنها دختر بیمارش زندگی می‌کند و با اجرای مراسم‌های دوره‌ای در شهر خنده بر لبان مردم می‌نشاند درحالیکه وضعیت معیشتی بسیار نامساعدی دارد… این دلقک که عاشق هنر خود بود از سوی پسرعموهای خود همواره مورد سرزنش وتمسخر قرار می‌گرفت تا اینکه یک روز از سوی یک مقالم عالی رتبه از وی جهت اجرای مراسم دعوت به عمل می آید ولی شب قبل اجراﺀ حادثه‌ای رخ می‌دهد...

 از جمله بازیگران این نمایش می‌توان به کاظم ساکی، لطیف بوعذار، حسن منصوری، سیدرسول موسوی، یاسمین ساکی، آیات شرفی و معصومه جبروتی اشاره کرد.

نمایش نمایش «دمعة المهرج» توسط انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه تولید و به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران