در حال بارگذاری ...

حضور گروه تئاتر شمایل اهواز در پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد

گروه تئاتر شمایل اهواز با یک نمایش خیابانی در پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد شرکت می کند.

به گزارش تئاتر خوزستان، گروه تئاتر شمایل اهواز با نمایش خیابانی «نمایشی برای جشنواره تئاتر خیابانی بغداد» به کارگردانی مرتضی منصوری در پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد شرکت می کند.

مرتضی منصوری کارگردان نمایش خیابانی «نمایشی برای جشنواره تئاتر خیابانی بغداد» اظهار کرد: نمایش خیابانی «نمایشی برای جشنواره تئاتر خیابانی بغداد» به عرضه هنرهای خیابانی قبل از اسلام و بعد از آن در جغرافیای جنوبی ایران می پردازد. 

بازیگران نمایش خیابانی «نمایشی برای جشنواره تئاتر خیابانی بغداد» که به بخش مسابقه بزرگ خانه هنرمندان عراق راه یافته، مرتضی منصوری و شمیم بیت سیاح هستند.

مرتضی منصوری در دوره چهارم این جشنواره به همراه نمایش «القفازات» به کارگردانی محمد حردانی شرکت کرده بود که نمایش «القفازات» موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران دوره چهارم جشنواره شد.

جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد در دوره پنجم خود که از ۲۴ اسفند تا ۲۹ اسفند در بغداد خیابان های تاریخی المتنبی و ابو نواس با حضور ده کشور از جمله ایران، فرانسه، الجزایر، لیبی، تونس، مصر، سودان، سوریه، کویت و عراق برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران