در حال بارگذاری ...
با حضور اعضای شورای راهبردی تئاتر و مجموعه هنری اداره کل؛

برنامه های پیشنهادی و تقویم تئاتر استان خوزستان در سال 98 به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تقدیم شد

برنامه های پیشنهادی و تقویم تئاتر ۹۸ استان خوزستان با حضور اعضای شورای راهبردی و مجموعه هنری اداره کل چهت بررسی و تصویب به محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تقدیم شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در بیست و ششمین جلسه شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان که با حضور دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر چنانی معاونت هنری سینمایی اداره کل، آرش سهرابی کارشناس تئاتر اداره کل و اعضای شورای راهبردی تئاتر خوزستان شامل حسین ذوالفقاری رئیس شورا، مهران نصرت پناه، ساسان شکوریان، ابوالقاسم غلامحیدر، محمد یاقوت پور، سعید نگراوی، شهلا شفیعی و حمیدرضا سالاروند روز سه شنبه 30 بهمن ماه 97 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، برنامه های پیشنهادی و تقویم تئاتر خوزستان در سال 98 مصوب شورای راهبردی تئاتر خوزستان به محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جهت بررسی و تصویب تقدیم شد.

در ابتدای این جلسه حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان در خصوص برنامه های پیشنهادی تئاتر خوزستان در سال 98 گفت: برنامه های حاضر حاصل ساعت ها برنامه ریزی و جلسات کارشناسان شورای راهبردی تئاتر خوزستان است که طی جلسات متعدد و بررسی نقاط قوت و ضعف تئاتر خوزستان در حوزه های مختلف انجام و به صورت مدون تنظیم و ارائه شده است.

ذوالفقاری افزود: این برنامه در حوزه تولید تئاتر، برنامه جامع آموزش در دو پایه مبانی و حرفه ای و تربیت مربی تئاتر، برگزاری جشنواره های تئاتر استان در سال 98، برنامه جامع آموزش و پژوهش تئاتر، تبادل اجرایی نمایش های تولید در شهرستان های استان خوزستان و هفت استان دیگر، شیوه نامه برگزاری جشنواره های تئاتر در استان خوزستان، اختصاص تالارهای نمایشی ویژه تبادل اجرایی در شهرستان ها و ... به همراه برآوردهای مالی آن تدوین و تنظیم شده است که امیدواریم با ارائه این برنامه گامی بلند برنامه ریزی حرفه ای تئاتر برداریم.

حسین ذوالفقاری در پایان اظهار کرد: از دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مجموعه اداره کل انتظار داریم که با بررسی و تصویب این برنامه جامع، هم گام با شورای راهبردی تئاتر خوزستان برنامه های سال آینده تئاتر خوزستان را از همین امروز آغاز نمائیم.

در ادامه این نشست محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تشکر ار فعالیت های شورای راهبردی تئاتر خوزستان گفت: بسیار خوشحالم از اینکه با درایت و تلاش اعضای محترم شورای راهبردی تئاتر برنامه ها و تقویم تئاتر استان خوزستان در سال 98 آماده و ارائه شده است.

جوروند افزود: تجربه موفق شورای راهبردی تئاتر ما را بر آن داشت تا شورای راهبردی موسیقی و شورای راهبردی هنرهای تجسمی و آموزشگاه های آزاد را نیز در مجموعه اداره کل راه اندازی کنیم و به زودی این دو شورا نیز کار خود را آغاز خواهند نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه گفت: بدون شک برگزاری برنامه های تخصصی در حوزه هنرهای نمایشی باید توسط هنرمندان تئاتر صورت پذیرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با همین رویکرد فعالیت خواهد نمود.

محمد جوروند در پایان اظهار کرد: برنامه های پیشنهادی شورای راهبردی تئاتر را توسط مجموعه هنری اداره کل بررسی و پس از تصویب به زودی توسط شورای راهبردی تئاتر استان و انجمن هنرهای نمایشی استان عملیاتی خواهیم نمود.

در بخش پایانی جلسه برنامه های پیشنهادی و تقویم تئاتر در سال 98 توسط حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی به محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تقدیم شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران