در حال بارگذاری ...
هم زمان با نشست عصر تئاتر خوزستان؛

اجرای نمایش خیابانی «بادبادک آرزوها» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

در حاشیه نشست عصر تئاتر خوزستان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، نمایش خیابانی بادکنک آرزوها برای مخاطبان اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به کارگردانی مصطفی بوعذار در حاشیه نشست عصر تئاتر در سومین روز برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب برای مخاطبان اجرا شد.

این نمایش که با بازی علیرضا علوانی هنرمند تئاتر خوزستانی قبل از نشست عصر تئاتر ویژه ادبیات نمایشی خوزستان اجرا شد، با استقبال مخاطبان و بازدید کنندگان از نمایشگاه همراه بود.

این نمایش با موضوع نگاه جامعه به افراد معلول در مدت زمان ٢٥ دقیقه و براساس پژوهش‌های صورت گرفته میدانی تهیه و تولید شده است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ١٧ بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز به کار کرد؛ در این نمایشگاه ۵۶۷ ناشر در ۳۴۰ غرفه به فعالیت می‌پردازند که از این تعداد ٤٠ ناشر و هشت کتابفروشی از نقاط مختلف استان خوزستان حضور یافته‌اند.

همچنین در نمایشگاه کتاب خوزستان۹۱ هزار و ۱۲۵ عنوان کتاب با موضوعات دینی، ادبیات، کمک آموزشی، عربی، کودک و نوجوان و دانشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، نشست های هنری، فرهنگی و ادبی مختلفی تدارک دیده شده که از جمله این برنامه ها می توان به نشست های رسانه و خانواده، سرود سرخ حماسه، به روایت درد، رشن دلان کتابخوان، مکتب جنوب، صددانه یاقوت ، شب ترجمه و ... اشاره کرد که از ویژگی های مثبت نمایشگاه امسال است.

 سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان تا ٢٣ بهمن در دو نوبت صبح از ساعت ٩ الی ١٢ و بعدازظهر از ساعت ١٦ الی ٢٢ پذیرای بازدید کنندگان است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران