در حال بارگذاری ...
پس از اعلام هیئت انتخاب

گرافیست خوزستانی با سه اثر در بخش مسابقه پوستر جشنواره بین المللی تئاتر فجر

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در حالی برگزار می شود که رسول حق جو، گرافیست خوزستانی با سه اثر و به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در بخش مسابقه پوستر جشنواره مذکور حضور دارد.

به گزارش تئاتر خوزستان؛ شصت و یک اثر و پنج مجموعه از سی و چهار هنرمند طراح، به بخش مسابقه‌ی پوستر تئاتر فجر  راه یافته اند که رسول حق جو، گرافیست خوزستانی با سه اثر و به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در بخش مسابقه پوستر جشنواره مذکور حضور دارد.

پوستر نمایش «آبی، سیاه، فرزند اسب»، «صحنه هایی از زندگی پدرم» و «دهمین همایش ملی تعزیه و آیین های نمایشی محرم» عناوین سه اثر منتخب حق جو در جشنواره فجر است.

گفتنی است گروه انتخاب این بخش متشکل از ساعد مشکی، فرزاد ادیبی و صالح تسبیحی به مدیریت ابراهیم حسینی از میان 117 نفر با ۴۳۵ اثر از ۳۲ شهرستان، آثار این بخش رقابتی جشنواره بین المللی تئاتر فجر را برگزیدند.

آثار منتخب این بخش در نمایشگاهی واقع در فرهنگستان صبا همزمان با جشنواره‌ی تئاتر فجر به نمایش درآمده و در کتابی مختص بخش پوستر چاپ خواهند شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، رسول حق جو تا کنون در چندین دوره از مسابقات پوستر جشنواره تئاتر فجر شرکت داشته و سال گذشته جایزه ی دوم بهترین طراحی پوستر این بخش را از آن خود کرده است.

شایان ذکر است سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 97 به دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران