در حال بارگذاری ...
در آیین افتتاح سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون

شادپیمایی بزرگ عروسک‌ها در بهبهان برگزار شد

شادپیمایی بزرک عروسک ها و گروه‌های نمایشی جنوب کشور در آیین افتتاح سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون در بهبهان با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین افتتاح سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون ساعت 9 صبح روز یکشنبه 23 دیماه با حضور عروسک های غول پیکر، گروه های نمایشی محیطی جنوب کشور، ماشین های نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هیئت داوران جشنواره، هنرمندان تئاتر و استقبال بسیار خوب مردم و کودکان شهرستان بهبهان از میدان شهیدمحسنی به سمت باغ ملی بهبهان برگزار شد.

در ادامه این مراسم و با حضور همه گروه های نمایشی در باغ ملی محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان با حضور در جایگاه ضمن تشکر از حضور مردم گفت: از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، مجموعه ادارات و هنرمندان تئاتر بهبهان که موجب این اجتماع بسیار فاخر و شاد شدند کمال تشکر را دارم.

همچنین در ادامه این مراسم نمایش محیطی «بارون» به کارگردانی میررضا رفیعی و ثارالله آذریتون از استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دهدشت در محوطه باغ ملی با استقبال بسیار خوب مخاطبین اجرا شد.

سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون به دبیری مهدی شجاعی از 23 تا 26 دیماه 97 با حضور پنج استان جنوبی کشور در استان خوزستان شهرستان بهبهان در حال برگزاری است.




نظرات کاربران