در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر شمس الشموس؛

نمایش «دریا دوباره دریاست» در شهر الوان به روی صحنه رفت

نمایش بومی محلی «دریا دوباره دریاست» به کارگردانی کاظم شیاعی در شهر الوان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش بومی محلی «دریا دوباره دریاست» نوشته ی  فرهاد ارشاد به کارگردانی کاظم شیاعی کاری از گروه تئاتر شمس الشموس روز 13 و 14 دی ماه 97 ساعت 15 در سال ارشاد واقع در جنب کلانتری شهر الوان به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: هم زمان با شب عروسی مصیب  برادر کوچکتر حسون، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران آغاز می شود؛ مصیب  تصمیم می گیرد  برای دفاع از وطن راهی جبهه شود اما حسون بعد از رفتن مصیب به او خیانت می کند و سعی دارد که زن او به همسری خود اختیار نماید؛ اما «بمانی» زن مصیب؛ حسون را در منطقه رسوا می کند و پرده از کارهای قاچاق کالا و مواد مخدر او بر می دارد و در نهایت او را با تنها تفنگ مصیب که به یادگار داشته است می‌کشد و.....

در این نمایش علی عبدالخانی، خلف خسرجی، سمیه عبدالخانی به عنوان بازیگر حضور دارند و معصومه عبدالخانی، زینب عبدالخانی، نادیا لطیفی و هاجر عبدالخانی به عنوان گروه فرم حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «دریا دوباره دریاست» عبارتند از: کاظم شیاعی (طراح صحنه)، مریم هاشمی (افکتور)، هدی لطیفی (نورپرداز) و سهام شحیتی (طراح لباس).

این نمایش توسط گروه تئاتر شمس الشموس وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تولید و در شهر الوان به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران