در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر بامداد؛

نمایش «مرگ و دوشیزه» در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت

نمایش «مرگ و دوشیزه» به کارگردانی سیاوش طیب طاهر در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «مرگ و دوشیزه» به نویسندگی آریل دورفمان و کارگردانی سیاوش طیب طاهر کاری از گروه تئاتر بامداد انجمن هنرهای نمایشی اهواز از 13 الی 30 دیماه 97 ساعت 18 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش سید امیر موسوی، سید علی موسوی و مریم مقدم به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند و دانیال سراجاوید و محمد حداد بازی سازان صحنه هستند.

در خلاصهداستان نمایش آمده است: نمایش «مرگ و دوشیزه»روایت زوجی که پس از برکناری پینوشه بعد از انقلاب شیلی، اتفاقی با شخصی آشنا می شوند و زن متوجه می شود کسی که در گذشته جنایاتی در حقش کرده، همین فرد است و به عدالت خواهی بر می آید. داستانی که شاید موضوع بسیاری از جوامع کنونی باشد مشابه داستان بسیاری از مبارزان زن در جنگ جهانی دوم، لهستان و جای جای دنیا.

سایر عوامل نمایش «مرگ و دوشیزه» عبارتند از: آرزو کهوازی (مدیر صحنه)، یوسف صالحی (طراح صحنه)، مجتبی اعزازی (طراح نور)، مریم مقدم (طراح لباس)، محمد مشعلی (موسیقی و مولتی مدیا)، نازنین سلیمانی (روابط عمومی و تبلیغات)، مهشاد حیدری (طراح پوستر) و یوسف خدری (گیشه).

نمایش «مرگ و دوشیزه» توسط گروه تئاتر بامداد، انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران