در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک این ظرفیت را دارد که در تقویم ثابت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در اندیمشک گفت: جشنواره ملی تئاترلاله‌های سرخ اندیمشک این ظرفیت را دارد که در تقویم ثابت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در اندیمشک که جمعه ٩ آذر ماه 97 در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد گفت: جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ امسال بیست و چهارمین سالگرد خود را سپری می‌کند و دلیل این تداوم حضور مردم نجیب، فرهیخته و علاقه‌مند به هنر و بخصوص حوزه تئاتر است.

وی افزود: اگر نبود این شوق و عشق و علاقه‌مندی مردم فهیم اندیمشک به حوزه هنر و تئاتر این جشنواره به اینجا نمی‌رسید.

جوروند در ادامه ضمن اشاره به چالش‌هایی که در برگزاری این جشنواره وجود داشت گفت: طی این سال‌ها توانستیم جشنواره‌ای را که با ٣ شهرستان شروع شد به یک جشنواره ملی تبدیل کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر اندیمشک این ظرفیت را دارد که در تقویم ثابت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و اعتبار ثابت و جداگانه‌ای به آن اختصاص داده شود.

وی با اشاره به احداث یک پلاتو جدید در اندیمشک گفت: از جمله اتفاقات خوبی که امسال همزمان با جشنواره ملی لاله‌های سرخ در اندیمشک افتاده احداث پلاتویی در فضای باز تالار خورشید با اعتباری بالغ بر ٥ میلیارد ریال است که با کلنگ‌زنی این پروژه مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

جوروند در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مسئولان، مردم و هنرمندان افزود: امیدوارم این جشنواره بتواند در آینده نزدیک خیز بلندی هم در جهت محتوایی و هم در جهت فنی بردارد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران