در حال بارگذاری ...
توسط هیات انتخاب آثار جشنواره بین المللی تئاتر فجر

آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان بازبینی شدند

نمایش های «اوسنه» از شهرستان اندیمشک و نمایش «تاکسیدرمی» از شهرستان اهواز دو نمایش منتخب سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در اهواز بازبینی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: نمایش «اوسنه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک و نمایش«تاکسیدرمی» به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز به عنوان آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در روز یکشنبه 4 آذر 97 توسط هیات انتخاب آثار سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متشکل از افشین خورشیدباختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی بازبینی شدند.

محمد یاقوت پور در ادامه گفت: نمایش «اوسنه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از گروه نمایشی اری ترین شهرستان اندیمشک است که محسن خدادادی، بهمن دریکوندی، مهنوش بلیان، شکوفه جودکی، مژگان جمشیدی و فروغ جلالی در آن ایفای نقش می کنند که این نمایش در پلاتو حوزه هنری استان خوزستان مورد بازبینی قرار گرفت.

یاقوت پور گفت: نمایش«تاکسیدرمی» به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی مجتبی رستمی فر کاری از گروه نمایش آماتور شهرستان اهواز است که ناصر آل خمیس، امجد جلالی، حسین گلچین زاده، میلاد هارونی و سیداحمد موسوی راد در این نمایش ایفای نقش می کنند و بازبینی این نمایش در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب توسط هیئت انتخاب انجام پذیرفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان ها، پس از ارزیابی نهایی برای حضور در یکی از سه بخش مسابقه تئاتر بین الملل، تئاتر ایران یک و تئاتر ایران دو معرفی خواهند شد.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران