در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری جشنواره؛

جدول اجرای نمایش‌های بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ منتشر شد

جدول اجرای نمایش‌های بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، از سوی دبیرخانه جشنواره جدول اجرایی نمایش های بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک طی روزهای 6 الی 9 آذرماه 1397 با حضور ده گروه نمایشی در دو بخش مسابقه و مهمان منتشر شد.

نمایش های بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در مجموعه تالار خورشید اندیمشک واقع در جاده انقلاب، جنب فرمانداری و خانه هنر اندیمشک جنب تالار خورشید اجرا خواهند شد.

در این دوره از جشنواره 9 نمایش در بخش مسابقه و یک نمایش در بخش مهمان طی سه روز به رقابت می پردازند و روز جمعه 9 آذرماه97 ساعت 15 آئین اختتامیه جشنواره در سالن اصلی تالار خورشید  برگزار می شود.

طبق جدول منتشر شده، روز سه شنبه 6 و چهارشنبه 7 آذرماه ساعت 16 و 18 دو نمایش در پلاتو خانه هنر و پلاتو استاد مهرآذین به روی صحنه می رود و در ادامه ساعت 20 نمایش سوم در سالن اصلی تالار خورشید به روی صحنه می رود و در روز پنج شنبه 8 آذرماه دو نمایش ساعت 16 و 18 و دو نمایش ساعت 19 و 21 در پلاتو خانه هنر و پلاتو استاد مهرآذین به روی صحنه می روند.

 

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر طی روزهای 6 الی 9 آذرماه 1397 در اندیمشک برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران