در حال بارگذاری ...
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان

هنرمندان عرصه تئاتر جایگاه والایی دارند

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به مناسبت برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، متن کامل پیام محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این شرح است:

خلق آثار هنری و ایجاد فضای شاد و مفرح در حوزه هنرهای نمایشی، می‌تواند محصول اندیشه‌ای عظیم در گستره فرهنگ، ادب و اعتقاد و باورهای اجتماعی و سیاسی باشد. به‌ یقین هنرمندان این مرز و بوم با همه مشکلات و موانع با آفرینش چنین آثاری، می‌توانند گوشه‌ای از فراز و نشیب زندگی بشری را به تصویر کشند و به‌ یقین هنرمندانی که در این حیطه گام برمی‌دارند، جایگاه والا و ارزنده‌ای خواهند داشت.

آغاز سی امین جشنواره‌ تئاتر استان خوزستان هم زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به عنوان مهم ترین رویداد هنر نمایش در استان خوزستان مرهون زحمات همه هنرمندان و مدیران تئاتر استان خوزستان است و اگر امروز جشنواره تئاتر استان خوزستان وارد دهه چهارم برگزاری خود می شود، مرهون اعتباری‌ست که پیشینیان و تمامی هنرمندان تئاتر خوزستان عزیز در طی سالیان ترسیم کرده‌اند و این خود بهانه‌ای است تا هنرمندان این عرصه گرد هم‌آیند و با شور و نشاط و خلاقیت هر چه تمام‌تر و در فضایی صمیمانه به رقابتی سالم بپردازند.
این پویایی و رشد را قدر می‌نهم و بر خود به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ هنر خوزستان می‌بالم و وظیفه می‌دانم که قدردان زحمات آقای محمد یاقوت پور دبیر جشنواره و تمامی هنرمندان و همکاران که در برگزاری فاخر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان تلاش کرده اند باشم.

از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمین‌مان را خواستارم.»

 

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 24 الی 27 آبان ماه 1397 در شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.




نظرات کاربران