در حال بارگذاری ...
پیام دکتر شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

هنر تئاتر می تواند موجبات آگاهی بخشی انسان را فراهم آورد

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان بندرماهشهر پیامی را منتشر کرد. در متن این پیام آمده است:

به نام خالق هنر و زیبایی

برگزاری جشنواره تئاتر استانی یکی از رویدادهای مهم در تقویم فرهنگی و هنری استان است. هنر تئاتر به عنوان زنده ترین هنر جهان، علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می تواند موجبات آگاهی بخشی انسان نسبت به موضوعات مختلف را با اتکا به خلاقیت، احساسات و زیبایی، به گونه ای تأثیرگذار فراهم آورد. در آستانه برگزاری سیامین دوره این جشنواره، ضمن تبریک به تمامی هنرمندان و گروههای حاضر در جشنواره و ارج نهادن به تلاش، صبر، خلاقیت و تعهد آن گرامیان امیدواریم که به یاری خداوند سبحان سیامین جشنواره تئاتر استان خوزستان تجلی همدلی، معرفت و هنر خلاق باشد و با اجرای آثاری فاخر و افزایش کیفی جشنواره نسبت به ادوار گذشته، جهشی بر جریان توسعه فرهنگ و هنر استان خوزستان ایجاد کند.

شایسته می دانم از تلاش متولیان، مدیران و برنامهریزان و یاریگران این رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری و همچنین هیئت انتخاب و داوران نهایی جشنواره تقدیر و تشکر نمایم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

سیی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 24 الی 27 آبان ماه 97 در شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.




نظرات کاربران