در حال بارگذاری ...
مدیر کل هنرهای نمایشی کشور در استان خوزستان:

استان خوزستان از ظرفیت‌های بالایی در حوزه هنرهای نمایشی برخوردار است

مدیر کل هنرهای نمایشی کشور در آیین رونمایی از پوستر و سایت فروش بلیط سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان از ظرفیت‌های بالایی در حوزه هنرهای نمایشی برخوردار است.

به گزارش تئاتر خوزستان، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی کشور در آیین رونمایی از پوستر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان که چهارشنبه ٢٣ آبان ماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان و خبرنگاران استان اظهار کرد: تثبیت هنرهای نمایشی مدیون فعالیت‌های هنرمندان استان خوزستان است به خصوص در حوزه تئاتر علمی استان خوزستان فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: استان خوزستان یکی از استان‌هایی است که بیشترین گروه‌های نمایشی و بزرگترین رویدادهای نمایشی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که در این زمینه با تهران برابری می‌کند.

کرمی ضمن اشاره به فعالیت‌های هنری استان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و شکل‌گیری فعالیت‌های هنری باید در استان پایه‌ریزی شود که در این راستا می‌توان در حوزه هنرهای نمایشی این اتفاق را رقم زد.

مدیر کل هنرهای نمایشی کشور گفت: به جهت وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف هنری در استان خوزستان، این استان توانسته است بیشترین حمایت را در میان سایر استان‌های کشور به خود اختصاص دهد.

شهرام کرمی ضمن اشاره به غالب شدن رویدادهای تئاتری در استان تصریح کرد: باید به برگزاری جشنواره‌های مخاطب محور و مردمی در استان توجه ویژه‌ای شود و در این راستا باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده بیشتری شود.

وی در پایان ضمن اشاره به جشنواره تئاتر فجر در کشور افزود: ٨ استان برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر در کشور انتخاب شدند که منطقه آزاد اروند نیز از میزبانان برگزاری این جشنواره خواهد بود که مقرر شد بررسی‌های لازم برای برگزاری بخشی از این جشنواره در استان خوزستان نیز در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است، سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ٢٤ تا ٢٧ آبان ماه به دبیری محمد یاقوت پور و به میزبانی شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران