در حال بارگذاری ...
قائم مقام ستاد اجرایی جشنواره:

شهرستان بندرماهشهر آماده میزبانی از سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان

قائم مقام ستاد اجرایی سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از آماده بودن تمامی امکانات شهرستان بندرماهشهر برای میزبانی از جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سیداحمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اعلام این مطلب گفت: میزبانی هنرمندان تئاتر استان خوزستان افتخاری است که شهرستان بندرماهشهر آن را برای چندمین بار در رشته های مختلف فرهنگی هنری تجربه می کند.

وی افزود: این شهرستان با وجود پتانسیل غنی و باقوه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، دینی می تواند به قطب فرهنگی استان و حتی کشور تبدیل شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: توجه به حوزه های مختلفی هنری مخصوصاً تئاتر می تواند راه مستقیم آموزه های دینی و تعالیم ایرانی اسلامی باشد.

محفوظیان گفت: امسال افتخار میزبانی بیش از ۲۰۰ نفر از هنرمندان پرتوان تئاتر شهرستانهای اهواز، اندیمشک، بهبهان، شوش، مسجدسلیمان و بندرماهشهر در قالب ۹ گروه نمایشی که پس از فرآیند بازبینی هیئت محترم انتخاب به سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان راه یافته اند را داریم.

وی گفت: پیگیری اسکان و پذیرائی، حمل و نقل و در صورت نیاز درمان رایگان شرکت کنندگان از اهم برنامه های این اداره در طول برگزاری جشنواره می‌باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر در پایان گفت: ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان و مهمانان جشنواره از همه عزیزان و حامیان جشنواره، مخصوصاً دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هیات رییسه محترم انجمن هنرهای نمایشی استان، محمد یاقوت پور دبیر محترم جشنواره سی ام و شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان، مجموعه صنایع پتروشیمی و مهندس بیرانوند فرماندار محترم و جوان شهرستان کمال تقدیر و سپاسگزاری نمود و امیدوارم میزبان خوبی برای فرهیختگان تئاتر استان هنر دوست و زرخیز خوزستانی باشیم.

 

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از ۲۴ الی ۲۷ آبان ماه 1397 در شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود.




نظرات کاربران