در حال بارگذاری ...
عضو کانون ملی منتقدین تئاتر ایران:

تعامل بین نسل ها در جامعه تئاتر اهواز تقویت شود

عضو کانون ملی منتقدین تئاتر ایران گفت : خیلی خوشحالم به دیدن نمایشی آمده ام که نویسنده ی آن فرزند خوزستان است و چه شایسته است که به امر نمایشنامه نویسی در میان جامعه ی تئاتر خوزستان ارج بنهیم.

به گزارش تئاتر خوزستان، رضا کیانی عضو کانون ملی منتقدین تئاتر ایران پس از تماشای نمایش «قهوه ترک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه محمدی در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز در جمع هنرمندان و مخاطبین تئاتر گفت: خیلی خوشحالم به دیدن  نمایشی  آمده ام که نویسنده آن فرزند خوزستان است و چه شایسته است که به امر نمایشنامه نویسی در میان جامعه ی تئاتر خوزستان ارج بنهیم و نویسندگان بومی را به این مهم تشویق و ترغیب کنیم.

مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان پس از اشاره به این که دوستان را به امر نمایشنامه نویسی و تولید متن در دل خانواده تئاتر استان خوزستان و اعتلای تئاتر تشویق کنیم به سه نکته ی مهم اشاره داشت : اول، ارج نهادن به اخلاق و کرامت انسانی و حفظ حرمتها، دوم افزایش دامنه ارتباطات با آحاد مختلف جامعه و تعامل بین نسل ها و سوم توجه به امر مطالعه و پژوهش.

کیانی تصریح کرد: خوشحالم از این که در این نمایش یکی از پیشکسوتان تئاتر استان خوزستان نسرین بوستان در کنار جوانان نسل امروز حضور داشتند و این به نوعی می توان تعامل بین نسل ها در این اجرا نامید.

وی افزود: که این مساله می بایستی در تئاتر اهواز یعنی بحث تعامل بین نسل ها تقویت شود.

کیانی به موسیقی و نورپردازی این نمایش که محصول خلاقیت هنرمندان گروه بود اشاره کرد و افزود : امیدواریم که بیش از پیش به امر توسعه هنر تئاتر و همچنین جلب مخاطب از میان آحاد مختلف جامعه ارج بنهیم.

نمایش «قهوه ترک» کاری از گروه تئاتر زیگورات و انجمن هنرهای نمایشی کلانشهر اهواز تا پانزدهم آبان 97 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران