در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان خبر داد:

حمایت انجمن هنرهای نمایشی ایران از تولید نمایش فاخر با موضوع دفاع مقدس در خوزستان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از حمایت از تولید نمایش با موضوع دفاع مقدس توسط انجمن هنرهای نمایشی ایران در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از انتشار فراخوان تولید نمایش با موضوع دفاع مقدس در استان خوزستان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی ایران خبر داد.

یاقوت پور گفت: خوزستان همواره صحنه اصلی رویارویی و ایثارگری مردم با دشمنان در 40 سال گذشته بوده و جایگاه بالا و اهمیت جغرافیایی این استان در منطقه، خوزستان را به یک استان استراتژیک تبدیل کرده که مردم این استان با ایثارگری و مجاهدت و رشادت در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند.

یاقوت پور در ادامه گفت: یکی از راه های استخراج الگوهای دفاع مقدس پرداختن به سیره، منش، سبک زندگی و الگوی رفتاری و روش شهدای برجسته هر قشر از جامعه در دوران دفاع مقدس در خوزستان همیشه قهرمان است.

محمد یاقوت پور گفت: با همین رویکرد و با حمایت حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایشنامه نویسان استان خوزستان می توانند نمایشنامه های خود با موضوعات رویدادهای شاخص دفاع مقدس استان خوزستان، سرداران و شهدای دفاع مقدس خوزستان، عملیات های ماندگار دفاع مقدس در استان خوزستان و ... را حداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان ماه ۹۷ جهت بررسی و تایید به دبیرخانه تئاتر خوزستان واقع در اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه سوم، کارشناس هنرهای نمایشی ارسال نمایند.

یاقوت پور افزود: بعد از بررسی و تایید متون، آثار برگزیده با حمایت انجمن هنرهای نمایشی ایران و حمایت مالی نگارش تا اجرا، جهت تولید مورد بازبینی و انتخاب قرار خواهد گرفت.

 




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران