در حال بارگذاری ...
با حضور شبیه خوان برجسته استان خوزستان و کشور

از کتاب «آموزش مقدماتی شبیه خوانی» در شوشتر رونمایی می شود

آئین رونمایی از کتاب «آموزش مقدماتی شبیه خوانی» با حضور پیشکسوتان شبیه خوانی استان خوزستان و کشور و مسئولین استانی و شهرستان شوشتر برگزار می شود

به گزارش تئاتر خوزستان، آئین رونمایی از کتاب «آموزش مقدماتی شبیه خوانی» تالیف و گردآوری خلیل ضرغامپور با حضور پیشکسوتان شبیه خوانی استان خوزستان و کشور و مسئولین استان خوزستان و شهرستان شوشتر روز پنج شنبه 26 مهرماه 97 ساعت 21 در محوطه تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می شود.  

در این مراسم که هم زمان با اجرای مجلس شبیه خوانی «شام غریبان» توسط هیئت عاشورائیان سلاسل شوشتر در میدان شبیه خوانی زنده یاد شاهرخ علاف زاده در محوطه تالار فرهنگ برگزار می شود، شبیه خوانان پیشکسوت استان خوزستان و مسئولین در مورد این کتاب سخنانی را ایراد خواهند کرد.

کتاب «آموزش مقدماتی شبیه خوانی» به همراه سی دی فایل های صوتی توسط خلیل ضرغامپور پیشکسوت شبیه خوانی شوشتر و استان خوزستان و مدیر کانون شبیه خوانی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان تالیف و گردآوری شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب ارزشمند توسط کانون شبیه خوانی و نمایشهای آئینی و سنتی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، انجمن هنرهای نمایشی شوشتر، کانون بسیج هنرمندان شوشتر و مدیریت تالار فرهنگ برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران