در حال بارگذاری ...
قائم مقام دبیر جشنواره اعلام کرد:

سی و هشت اثر به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال شد

قائم مقام دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ارسال سی هشت اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره خبرداد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان قائم مقام دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: پس از جمع بندی آثار رسیده و از محموع چهل و پنج اثر متقاضی شرکت در سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان، سی و هشت اثر موفق به آماده سازی و اجرای عمومی نمایش خود شده و مدارک کامل را دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

ساسان شکوریان اظهار کرد: از مجموع آثار رسیده کلانشهر اهواز با 7 اثر، شهرستانهای بندرماهشهر، بهبهان و شوش هر کدام با 5 اثر، شهرستانهای امیدیه و دزفول هر کدام با 3 اثر، شهرستانهای سوسنگرد و مسجدسلیمان هر کدام با 2 اثر و شهرستانهای اندیمشک، شوشتر، رامهرمز، باغملک، ایذه و شادگان هر کدام با یک اثر در سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرده اند.

شکوریان افزود: سی و هشت اثر متقاضی بعد از جشنواره بیست و نهم تا پانزدهم مهرماه 97 اجراهای عمومی خود را انجام داده و خبر اجرای آثار در درگاه تئاتر خوزستان منتشر شده است.

 

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 20 الی 24 آبان ماه 97 برگزار می شود.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران