در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر پارسوماش

نمایش «منهای شصت» در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت

نمایش «منهای شصت» توسط گروه تئاتر پارسوماش به مدت پنج شب در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «منهای شصت» به نویسندگی احسان رحیمی تمبی و کارگردانی غلام رضا سیاهپور کاری از گروه تئاتر پارسوماش از 11 الی 15 مهرماه 97 ساعت 18 در تالار آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به روی صحنه رفت.

در این نمایش غلامرضا سیاهپور، فردین کاظمی، شکوفه تقی راهدار، آسیه حسینی و مهسا صالحی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: سعادتی صاحبکار سعید است و سعید توسط ماشین او کار می کند. مشکلات مالی زندگی سعید و شرم و حیا که در وجودش قرار دارد اجازه نمی دهد که خواسته ش را به صاحبکارش بگویید. ولی در عوض خواسته های دیگران را به او انتقال می دهد. چون سعادتی در شهرداری کار میکند و از زندگی مرفه ای برخوردار است. سعادتی زندگی سعید که در سخت ترین شرایط هست را می بیند و نسبت به عشق  و آرامشی که در زندگی سعید می بیند غبطه می خورد. سعادتی احتیاج به درآمد ماشین ندارد در آخر ماشین را به سعید می دهد و ...

سایر عوامل نمایش «منهای شصت» عبارتند از: گلنوش بهادری (دستیار کارگردان)، علی هیری (نور)، آرش جان نساری (موسیقی) و کورش مهری بابادی (سرپرست گروه).

نمایش «منهای شصت» توسط گروه تئاتر پارسوماش و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان تولید و به روی صحنه رفته و متقاضی شرکت در سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران