در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی اری ترین

نمایش «اوسنه» در پلاتو مهرآذین تالار خورشید اندیمشک به روی صحنه رفت

نمایش «اوسنه» کاری از گروه تئاتر اری ترین در پلاتو مهرآذین تالار خورشید اندیمشک به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «اوسنه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ کاری از گروه تئاتر اری ترین از تاریخ 1 الی 5 آذرماه 96 ساعت 20 در پلاتو مهرآذین تالار خورشید اندیمشک به روی صحنه رفت.

در این نمایش محسن خدادادی، بهمن دریکوندی، مهنوش بلیان، شکوفه جودکی، مژگان جمشیدی و فروغ جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه نمایش آمده است: اوسنه به معنای افسانه است. اوسنه می گوید که نباید در شب چهلم سال که چهارشنبه باشد مرده ای خاک کرد، که اگر خاک کنند مرده خورا می زنن به چال بالاش آب میبره پایینش خاک ...

سایر عوامل اجرایی نمایش «اوسنه» عبارتند از: محمد حجازی فر (طراح صحنه)، مهنوش بلیان (طراح لباس)، مازیار آشوغ (طراح نور)، شکوفه جودکی (طراح گریم)، آرش خوشنام (آهنگساز) و رضا خدادادی و زهرا مرادی پور (نوازنده).

نمایش «اوسنه» توسط گروه نمایشی اری ترین و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک تولید و به روی صحنه رفته و در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ پذیرفته شده و روز پنج شنبه نهم آذرماه 96 ساعت 16 و 18 طی دو سانس به روی صحنه می رود.   




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران