در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز

حمله تروریستی نشانه حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با ارسال پیامی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم ا.... الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تروریستی اهواز در آغاز هفته دفاع مقدس و هدف قرار دادن مردم بی‌گناه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان اهوازی شد موجب تألم و تأثر بسیار شد.

این اقدام جنایتکارانه عناصر کوردل در حمله تروریستی اهواز نشانه عجز، ناتوانی و حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران است که بار دیگر خط باطل جهالت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت.

در این میان تجزیه‌طلبان کوردل بدانند خواب تفرقه‌افکنی در میهن عزیزمان را به گور خواهند برد و تمامی ملت ایران با اتحاد، همدلی و قامتی استوار علیه باطل قیام می‌کنند.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام کوردلان تروریست، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را در این حادثه به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران، مردم شریف خوزستان و خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان این حادثه را از خداوند متعال خواستارم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان




نظرات کاربران