در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه حمله تروریستی در اهواز

مردم خوزستان همچون نخل‌های استوار پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی حادثه حمله تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی حادثه حمله تروریستی اهواز را به مردم شهید پرور خوزستان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم ا.... الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه خشونت‌بار تروریست‌های سنگدل که به شهادت مظلومانه عده‌ای از هموطنان عزیزمان در خوزستان سرافراز منجر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

ملت بزرگ ایران و مردم درد آشنای خوزستان از عرب و لر و بختیاری، تا دزفولی و شوشتری و بهبهانی، منسجم و یکپارچه، همچون نخل‌های استوار آن سامان، پای ایران عزیز و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

با سپاس از عکاسان خبری که روایتگر خشونت تروریستی در اهواز شدند و با تصاویر آنان مظلومیت قربانیان تروریسم در ایران پژواک جهانی یافت، جان باختن مظلومانه هموطنان عزیزمان را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهدای ترور، علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و آزادگان و برای بازمانگان معزز صبر و اجر جمیل مسئلت دارم.

سید عباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی




مطالب مرتبط

در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم-تئاتر اهواز»
در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم-تئاتر اهواز»

آیین رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم-تئاتر اهواز» با شعار «ایران، تئاتر، صلح و دوستی» با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مدیران و مسئولان عرصه تئاتر و جمعی از هنرمندان استان خوزستان در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

|

نظرات کاربران