در حال بارگذاری ...
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک؛

دومین همایش ستارگان خاک در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد

هم زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس دومین همایش ستارگان خاک در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، دومین همایش ستارگان خاک به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و انجمن‌های هنرهای نمایشی با همکاری نویسندگان، شعرا و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای پاسداشت شهید و شهادت و اعتلای روحیه انقلابی مردم شریف ایران و همزمان با تحرکات مزورانه دشمن درجبهه فرهنگ و شبیخون همه جانبه به ارزش والای انسانی و اسلامی همزمان با این ایام و با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان محلی، هنرمندان و عموم مردم انقلابی، مراسم برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه‌هایی که در این همایش اجرا خواهد شد می‌توان به اجرای نمایش خیابانی از ٣١ شهریور تا ٣ مهر ماه با حضور هنرمندان شهرهای اندیمشک، سوسنگرد و شوش در محل تالار خورشید، اجرای نمایشنامه‌خوانی از تاریخ ٣١ شهریورماه تا ٣ مهرماه با حضور هنرمندان شهرهای اندیمشک، سوسنگرد و شوش در سالن پلاتوی خانه هنر و خوانش شعر و داستان توسط برگزیدگان انجمن‌های نامبرده از تاریخ ٣١ شهریورماه تا ٣ مهر ماه در محل سالن اصلی تالار خورشید اشاره کرد.

همچنین خاطره‌گویی توسط جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل سالن اصلی تالار خورشید ٣١ شهریور ماه تا ٣ مهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش خواهد بود.

لازم به ذکر است، در روز پایانی این همایش که ٧ مهر ماه در تالار خورشید برگزار شد، با حضور هنرمندان و ایثارگران طی مراسمی شکوه‌مند از خانواده شهدا، نویسندگان و شعرای برتر این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران