در حال بارگذاری ...
علی بنائیان عضو هیئت بازبینی و داور نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان:

هنرمندان و مدیران تئاتر استان، تئاتر خیابانی را بسیار جدی تر بگیرند

علی بنائیان عضو و نماینده هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک و مدیر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، هنرمندان و مدیران تئاتر استان را به جدی گرفتن تئاتر خیابانی فرا خواند.

به گزارش تئاتر خوزستان، علی بنائیان نماینده هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در باغملک در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: خدا رو شاکریم که نهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان منظم و سالم برگزار شد. زحماتی که هنرمندان تئاتر باغملک در دبیرخانه و ستاد اجرایی جشنواره کشیدند قابل تقدیر و تشکر ویژه است.

بنائیان در ادامه گفت: در اینجا لازم می دانم از همدلی، برادری و وفاقی که بین شورای راهبردی تئاتر خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان وجود دارد تقدیر و تشکر کنم و در این میان حمایت، همکاری و اعتماد دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ناصر چنانی معاونت هنری اداره کل از شورای راهبردی تئاتر استان و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در روند برگزاری جشنواره های امسال تئاتر استان بسیار خوب، بدیع و رو به رشد است و امیدوارم این همدلی پایدار بماند و حمایتی که هنرمندان از هم و مدیران از هنرمندان تئاتر انجام می دهند و اتفاقن بسیار هم چشمگیر است بیشتر شود.

مدیر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان اظهار کرد: انتظار دارم هنرمندان و مدیران تئاتر استان خوزستان تئاتر خیابانی را بسیار جدی تر بگیرند تا شاهد رشد بیش از پیش این گونه تئاتر در خوزستان باشیم.

بنائیان در خصوص سطح کیفی آثار در نهمین دوره جشنواره گفت: آثار نمایشی امسال در مرحله بازبینی خیلی خوب نبودند اما در جشنواره رشد بسیار چشمگیری داشتند و بسیار خوب شدند به نحوی که قبل از جشنواره فکر می کردیم داوری آثار کار سختی نباشد ولی در پایان جشنواره دیدیم برای جمع بندی آرا کار بسیار سختی داریم. چرا که آثار نمایشی قبل از ورود به جشنواره از هنرمندان واقعی تئاتر خیابانی استان مشاوره و کمک گرفته بودند و به همین دلیل کیفیت آثار به نسبت مرحله بازبینی بسیار پیشرفت داشتند.

 

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری محمد احمدی سرصحرا از 13 الی 15 شهریورماه 97 در شهرستان باغملک برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران