در حال بارگذاری ...
دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان:

مهلت ارسال آثار بخش طراحی پوستر و تندیس سی امین جشنواره تئاتر خوزستان تمدید شد

محمد یاقوت پور دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار بخش طراحی پوستر و تندیس سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: بنا به درخواست طراحان و گرافیست های استان خوزستان برای شرکت در بخش طراحی پوستر و تندیس سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان، مهلت ارسال آثار به این بخش تا تاریخ پانزدهم مهرماه 97 تمدید شد.

یاقوت پور افزود: به لحاظ اهمیت جشنواره تئاتر استان خوزستان و استفاده از توان حداکثری هنرمندان تئاتر استان، در خصوص طراحی پوستر و تندیس جشنواره بنا به تقاضای هنرمندان در خصوص تمدید مهلت جهت تکمیل آثار و ارسال به دبیرخانه، مهلت ارسال آثار این بخش تا پانزدهم مهرماه 97 تمدید شد.

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در پایان گفت: بعد از دریافت آثار طراحان، کار انتخاب پوستر و تندیس جشنواره توسط شورای انتخاب انجام میگیرد و پس از تایید نهایی در مراسمی با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر رونمایی خواهد شد.

 

سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 20 الی 24 آبان ماه 1397 برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران