در حال بارگذاری ...
با توجه به استقبال خوب مخاطبان؛

اجرای نمایش «مسجدسلیمان» در تماشاخانه قاف اهواز تمدید شد

با توجه به استقبال خوب مخاطبان از نمایش «مسجدسلیمان»، اجرای این نمایش تا شانزدهم شهریورماه در تماشاخانه قاف اهواز تمدید شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با توجه به استقبال خوب تماشاگران از اجرای نمایش «مسجدسلیمان» اثر تازه ایوب بختیاری و کار گروه تئاتر نامیرا، اجرای این اثر تا شانزدهم شهریورماه 97 در تماشاخانه قاف تمدید شد.

نمایش «مسجدسلیمان» به نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان و طراحی و کارگردانی ایوب بختیاری بعد از حضور موفق در اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به عنوان نمایش منتخب و کسب جوایز متعدد، اجرای عمومی خود را در تماشاخانه قاف اهواز از تاریخ 22 مردادماه 97 آغاز نمود و تا هفتم شهریور به روی صحنه بود و به علت استقبال خوب تماشاگران از این اثر نمایشی اجرای آن تا شانزدهم شهریورماه تمدید شد و این نمایش هر شب ساعت 21 در تماشاخانه قاف اهواز واقع در کیانپارس، خیابان 5 شرقی، پلاک 49 به روی صحنه است.

در این نمایش سیدعلی موسوی، ایوب بختیاری، زینب مجدی، مهزیار صالحی، روزبه کمالی، مریم خزاعلی و نسترن صالحی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «مسجدسلیمان» عبارتند از: آرش آذرپناه و بهنود بهادری (مشاور کارگردان)، سهند فیروزبندی (عکاس)، امیر زند (آهنگساز)، دانیال صادقیان (نوازنده کاخن)، قدیر خدامالک (نوازنده گیتار) و فردریک گلستانیان.

نمایش «مسجدسلیمان» توسط گروه تئاتر نامیرا، انجمن هنرهای نمایشی کلانشهر اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران