در حال بارگذاری ...
حسین ذوالفقاری دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان:

جدول جشنواره ها و رویدادهای تئاتر استان خوزستان تا پایان سال 97 تنظیم شد

در پانزدهمین جلسه شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان جدول جشنواره ها و رویدادهای تئاتر استان خوزستان تا پایان سال ۱۳۹۷ تنظیم و برای تایید نهایی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، پانزدهمین جلسه شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان با حضور حسین ذوالفقاری دبیر شورا، سعید بهروزی، محمد یاقوت پور، ساسان شکوریان، ابوالقاسم غلامحیدر، حمیدرضا سالاروند و سعید نگروای روز دوشنبه 22 مردادماه 97 از ساعت 10 صبح تا 8 شب در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

حسین ذوالفقاری دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: این جلسه شورا با دعوت از دبیران پیشنهادی جشنواره های مختلف تئاتر استان خوزستان که از سوی ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها معرفی شده بودند برگزار شد و دبیران پیشنهادی جشنواره ها، برنامه ها و برآوردهای مالی برگزاری جشنواره را به شورای راهبردی ارائه نمودند.

دبیر شورای راهبردی تئاتر خوزستان افزود: پس از شنیدن تمامی برنامه های دبیران محترم، اعضای شورا به بررسی طرح ها و شیوه برگزاری جشنواره ها پرداختند که پس از چندین ساعت تحلیل و بررسی، جدول نهایی جشنواره های تئاتر استان خوزستان در سال 97 و نیمه اول سال 98 تنظیم و جهت تایید نهایی به دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه گردید.

مشاور هنری مدیر کل در ادامه گفت: با توجه به تعداد بالای جشنواره ها و رویدادهای نمایشی در استان خوزستان، تمامی سوگواره های تعزیه استان خوزستان در یازدهمین سوگواره ملی تعزیه و آئین های نمایشی محرم تجمیع شدند و به عنوان بخش های مختلف این همایش برگزار می شوند.

ذوالفقاری در ادامه گفت: همچنین در بخش تئاتر خیابانی، جشنواره تئاتر خیابانی باغملک به عنوان تنها جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان مورد حمایت قرار گرفت و سایر جشنواره هایی که بخش خیابانی برگزار می کنند مجاز به برگزاری این بخش نبوده و در صورت برگزاری هیچ گونه حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این بخش نخواهد شد.

حسین ذوالفقاری در پایان گفت: طبق نظر شورا بعضی از جشنواره های تئاتر خوزستان نیز به صورت دو سالانه برگزار خواهند شد که امیدواریم با این برنامه ریزی صورت گرفته شاهد برگزاری جشنواره هایی با کیفیت و تخصصی تر در سطح استان خوزستان باشیم.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران