در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر باران دزفول؛

نمایش کمدی «دس دسا علیرضا 2»تا نیمه شهریور روی صحنه است

نمایش کمدی «دس دسا علیرضا ۲» کاری از گروه تئاتر باران دزفول با بیش از ۲۰ هزار مخاطب در ۱۱۳ اجرا تا نیمه شهریورماه ۹۷ بر روی صحنه است.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش کمدی «دس دسا علیرضا 2» کاری از گروه تئاتر باران به نویسندگی و کارگردانی نادر شریفی و محسن مستکین از 25 خردادماه 97 طی سانسهای 19 ، 21 و 23 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول بر روی صحنه است واجراهای این نمایش تا نیمه شهریور ادامه دارد.

نادر شریفی نویسنده و کارگردان نمایش در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: از روز بیست و پنج خردادماه 97 با نمایش کمدی «دس دسا علیرضا 2» در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول بر روی صحنه هستیم و این نمایش تا کنون 113 اجرا  داشته که بیش از 20 هزار نفر به دیدن آن آمده اند.

شریفی افزود: این نمایش تا کنون 11 شب تک اجرا داشته و بیست و پنچ شب دو اجرایی بوده و شانزده شب سه اجرا انجام داده و یک شب هم چهار اجرایی شده است.

در این نمایش کمدی محسن مسکتین، حسین قبتی نسب، نادر شریفی، فاطمه سیاح طرفی، ابراهیم نصرالهی، مصطفی کالک بر و مهتاب قنبری به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش کمدی «دس دسا علیرضا 2» عبارتند از: ایمان میرزایی (دکور)، محمد زربخش (موسیقی)، مهسا عندلیب (منشی صحنه)، غلامعلی سخاوتی راد، محمد مستکین (مدیر تدارکات)، سعید رخشان فر (مدیر تولید)، سیدمرتضی سبزقبا (طراح پوستر)، حجت کایدخورده (امور رایانه).

نمایش کمدی «دس دسا علیرضا 2» توسط گروه تئاتر باران، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران