در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با روز خبرنگار و در راستای دسترسی آسان هنرمندان تئاتر خوزستان؛

امکانات جدیدی به «درگاه تئاتر خوزستان» اضافه شد

ساسان شکوریان مدیر درگاه تئاتر خوزستان از اضافه شدن امکانات جدید به درگاه تئاتر خوزستان هم زمان با روز خبرنگار اشاره کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان مدیر درگاه تئاتر خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید «صارمی» گفت: روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه تبریک عرض می نمایم و از خبرنگاران و عکاسان حوزه هنر نمایش استان خوزستان که بی هیچ چشم داشتی در این حوزه گام برمی دارند و با «درگاه تئاتر خوزستان» همکاری و همراهی همیشگی داشته اند کمال تشکر را دارم.  
همچنین در این مسیر از تلاش و حمایت همیشگی همکاران دوست داشتنی ام در پورتال تئاتر ایران و سایت ایران تئاتر که سیمرغ وار در کنار هم پر می گشایند تا آسمان تئاتر ایران همواره روشن باشد تشکر و تقدیر می نمایم.
شکوریان در ادامه گفت: از تمامی روسای دفاتر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، سرپرستان و کارگردانان گروه های نمایشی و هنرمندان تئاتر خوزستان که با ارسال اخبار به درگاه تئاتر خوزستان این رسانه را در پوشش لحظه به لحظه تئاتر استان همراهی نموده اند صادقانه تشکر و قدردانی می کنم.
مدیر درگاه تئاتر خوزستان در خصوص امکانات جدید درگاه تئاتر خوزستان گفت: به جهت دسترسی آسان هنرمندان تئاتر خوزستان به بانک های اطلاعاتی استانی تئاتر خوزستان و همچنین دسترسی به بانک های اطلاعاتی ملی و جهانی تئاتر امکانات ویژه ای شامل: دفاتر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، کانون های تخصصی، گروههای ثبت شده، دوره های آموزشی، اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های خوزستان، رویدادهای نمایشی خوزستان، شورای راهبردی تئاتر خوزستان، اجراهای عمومی، آموزشگاه های هنرهای نمایشی، تماشاخانه های خصوصی، جشنواره های تئاتر استان خوزستان و ... با همکاری علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر پورتال تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر، مسعود شامی مدیر فنی درگاه تئاتر ایران و میترا رضایی مدیر محتوی درگاه تئاتر ایران این امکانات کامل و مفید به درگاه تئاتر خوزستان اضافه شده است.
شکوریان در پایان گفت: امیدورام با امکانات جدید درگاه تئاتر خوزستان امکان دسترسی آسان به منابع مورد نظر برای هنرمندان تئاتر خوزستان فراهم شده باشد.




نظرات کاربران