در حال بارگذاری ...
محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران پرومته‌های شجاع و حقیقت طلب زمانه ما هستند

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در یادداشتی که به مناسبت روز خبرنگار نوشت: خبرنگاران پرومته‌های شجاع و حقیقت طلب زمانه ما هستند.

به گزارش تئاتر خوزستان در متن این یادداشت که به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار منتشرشده آمده است:
خبرنگاران پرومته‌های شجاع و حقیقت طلب زمانه ما هستند؛ آن‌ها آتش مقدس آگاهی را با وجود همه مخاطرات، به میان مردم میبرند و از طریق گسترش جریان آزاد اخبار و اطلاعات، امکان توسعه بیشتر فرهنگ بشری را فراهم میسازند.
در روزگاری که بیش از همیشه با بروز تحولات بسیار در عرصه تکنولوژی و فضای مجازی، تشخیص سره از ناسره دشوار شده، تلاش خبرنگاران در نشان دادن مسیر درست، تلاش مضاعفی را می طلبد.
اکنون اهمیت این حرفه، بیش از هر زمان دیگری عیان شده و شما خبرنگاران راستین، نقش پررنگی را در بهبود شرایط و ایجاد سلامت روانی جامعه ایفا می کنید.
و البت در روزگاری که هنر تئاتر به عنوان کهن هنر امروزین پویاتر از هر زمان دغدغه مند و کاوشگر به تولید فاخر در استان خوزستان که سرشار از بوم و فرهنگ های غنی و اصیل است می پردازد، قطعا وظیفه رسانه ای شما خبرنگاران در انعکاس لحظه به لحظه اخبار و رویدادهای تئاتری و به متن آوردن هنر تئاتر در بطن فکری جامعه امری خطیر است که البت این وظیفه مهم را خبرنگاران عزیز استان خوزستان و در راس آن درگاه جامع خبری انجمن هنرهای نمایشی خوزستان «درگاه تئاتر خوزستان» به درستی انجام داده اند که جا دارد از تمام خبرنگاران همواره همراه جامعه تئاتری استان کمال امتنان را داشته باشم.

محمد یاقوت پور
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان




نظرات کاربران