در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

اصحاب رسانه بدنبال آزادی روح انسان از تقیدات نفسانی با ارائه اخبار حقیقی‌اند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور پیامی، ١٧ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان تبریک گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ١٧ مرداد که روز خبرنگار نام گرفته است را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

با درود به روح بلند و آسمانی شهید صارمی و همه اصحاب رسانه که در مسیر اطلاع‌رسانی و نجات روح آدمی از جان و جهان گذشتند، ١٧ مرداد را به همه جوانمردان و پهلوانان این عرصه مهم تبریک میگویم.

بدون شک هر قدم و قلمی که در این راستا برداشته می‌شود مقدس و مآجور است خاصه در روزگار ما که بسیارند کسانی که به دنبال ارائه تصویری غلط از حقایق‌اند، چه کشورهای استعمارگر و چه انسانهایی که میخواهند روح دیگران را در تسخیر اهوای نفسانی خود قرار دهند.

همه دشمنان حقیقت‌اند و اصحاب رسانه بدنبال آزادی روح انسان از تقیدات نفسانی با ارائه اخبار حقیقی‌اند و به همین سبب کارشان قدسی و الهی است و آنچه می‌نگارند همه در نزد حضرت حق مأجور خواهد بود.

شهید صارمی و بسیاری از اصحاب رسانه که اینک در میان ما نیستند جلوه‌گران حقایق و راستی بودند و نامشان تا همیشه زمزمه نیم شب مستان و عاشقان خواهد بود.

بر خود لازم می‌دانم بصورت خاص این روز شکوهمند را به همکاران رسانه‌ای خود در خوزستان عزیز تبریک عرض کنم و از خانه مطبوعات که در بزرگداشت روز خبرنگار تلاش وافر داشته‌اند بی نهایت سپاسگذارم.

 

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران