در حال بارگذاری ...
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران با قلم خود در پی روشنگری و شفاف سازی هستند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار نوشت این روز را به همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این پیام تبریک نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار پاسداشت کسانی است که در راه تولید آگاهی در میان جامعه، رشد و توسعه همه جانبه کشور  با قلم سترگ و زیبای خویش ،نقشی بی بدیل دارند. و با نوشتن و پرده برداشتن از ناآگاهی ها  و بی‌خبری ها، در پی روشنگری و شفاف سازی مسائل مختلف هستند.

دولت تدبیر و امید همواره در استان خوزستان از حضور، نقدها و راهکارهای خبرنگاران و اهالی رسانه در فضای عمومی جامعه استقبال می کند و انتقادات و دیدگاههای خبرنگاران را از جان پذیراست و بر دستان شما خبرنگاران با افتخار بوسه می زند.

 

اینجانب ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و «روز خبرنگار» را به همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و اصحاب رسانه تبریک عرض می نمایم.

 

 

غلامرضا شریعتی 

استاندار خوزستان




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران