در حال بارگذاری ...
یک فرصت جدید و کاربردی در سایت «تئاتر خوزستان»؛

امکان ارسال مستقیم خبر و مطالب تئاتری برای هنرمندان خوزستانی فراهم شد

هنرمندان و گروه های نمایشی در شهرستان های مختلف استان خوزستان می توانند مستقیما اخبار و مطالب تئاتری خود را به «درگاه تئاتر خوزستان» ارسال کنند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در راستانی تسهیل اطلاع رسانی رخدادادها و رویدادهای نمایشی و همچنین با توجه به اهمیت پوشش جامع تمامی اخبار و مطالب تخصصی شهرستان های استان خوزستان و نظر به فعالیت های مناسب و مطلوب پورتال تئاتر ایران، لینک جدیدی در درگاه تئاتر خوزستان ایجاد شده است که هنرمندان و گروه های نمایشی شهرستان های مختلف استان می توانند از طریق این لینک و بدون نیاز به حساب کاربری، خبر، گزارش، نقد، مقاله و دیگر مطالب تخصصی مورد نظر خود را به تحریریه استانی ارسال کنند. اخبار ثبت شده در سبد تحریریه درگاه استانی تئاتر خوزستان ذخیره می شود و پس از بررسی توسط مدیر درگاه تئاتر خوزستان منتشر خواهد شد.

هنرمندان و گروه های نمایشی استان با کلیک بر روی لینک «از اینجا برای ما خبر ارسال کنید» که در سمت چپ صفحه اول درگاه تئاتر خوزستان قابل مشاهده است، می توانند وارد صفحه جدیدی شوند که به آن ها امکان بارگذاری مطالب مورد نظر به همراه آپلود 3 فریم عکس را می دهد.

این امکان برای 11 استان شامل: خوزستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، قم، گیلان،همدان و یزد فراهم شده است.

از این پس هنرمندان این استان ها می توانند با مراجعه به درگاه استانی خود، مستقیماً و بدون اتلاف وقت، اخبار خود را به سادگی بارگذاری کنند.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران