در حال بارگذاری ...
استاندار خوزستان در مراسم اختتامیه جشنواره:

جشنواره تئاتر اهواز نمایانگر ظرفیت‌های تئاتر خوزستان است

استاندار خوزستان در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: جشنواره تئاتر اهواز نمایانگر ظرفیت‌های تئاتر خوزستان است.

به گزارش تئاتر خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه یک‌شنبه ٧ مردادماه 1397 در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز اظهار داشت: داشته‌های فرهنگی خوزستان به گونه‌ای است که سال آینده این جشنواره به صورت بین المللی یا منطقه‌ای در خاورمیانه برگزار شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر اهواز نمایانگر ظرفیت‌های تئاتر خوزستان است، افزود:‌ آمادگی داریم تا شرایط لازم برای بین المللی شدن این جشنواره را فراهم کنیم و از این جشنواره حمایت لازم را برعهده بگیریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: از دیرباز نفت تداعی کننده نام خوزستان در اذهان بوده است که با توجه به این موضوع امسال این جشنواره با موضوع نفت برگزار شد که بموجب آن هنرمندان با تولید آثاری با این موضوع در این جشنواره شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: با مشورت و رایزنی با کارشناسان و هنرمندان عرصه تئاتر قرار شد دومین دوره از جشنواره ملی تئاتر اهواز با موضوع آب برگزار شود.

شریعتی ادامه داد: در نخستین دوره از برگزاری این جشنواره ١٤ استان کشور با اجرای آثار خود در این رویداد ملی مشارکت داشتند و اندوخته‌های خود را به نمایش درآوردند که برای ما کار ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می‌شود.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی  از 1 الی 7 مردادماه 1397 به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران