در حال بارگذاری ...
مدیر امور بین الملل جشنواره ملی تئاتر اهواز:

ایجاد پتانسیل خوب برای حمایت از هنرمندان خوزستانی در جشنواره ملی تئاتر اهواز

محمد باوی زاده مدیر امور بین الملل جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: پتانسیل های خوبی برای حمایت از هنرمندان خوزستانی در جشنواره ملی تئاتر اهواز ایجاد می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد باوی زاده مدیر امور بین الملل جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت : مهمانان خارجی این جشنواره از کشورهای عمان، عراق، قطر وکویت هستند که می توانند پتانسیل خوبی برای حمایت از هنرمندان خوزستانی باشند .

باوی زاده اظهارکرد : مهمانان خارجی دعوت شده به این جشنواره ضمن داشتن تجارب علمی دارای مسئولیت های فرهنگی در کشورشان هستند که این خود می تواند منجر به گسترش ارتباطات فرهنگی وکمک به حوزه فرهنگ و هنر استان شود .

مدیر امور بین الملل جشنواره ملی تئاتر اهواز، با بیان اینکه در سایر کشورها حوزه هنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد : در کشورهای حاشیه خلیج فارس علاقه زیادی به تابلوهای دستخطی قرآنی کشور ایران دارند و این خود می تواند یک ظرفیت برای هنرمندان خوزستانی فعال این عرصه باشد.

وی افزود: درتلاشیم با گسترش ارتباطات فعالان فرهنگی درجهت حمایت از هنرمندان خوزستانی و فروش آثار هنری آنها گام های مثبتی برداریم.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران