در حال بارگذاری ...
طبق جدول جشنواره؛

چهار نمایش در روز پایانی اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به روی صحنه می روند

چهار نمایش در ششمین روز جشنواره ملی تئاتر اهواز به روی صحنه می روند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در روز شنبه 6 مردادماه 1397 و در ششمین روز از اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز چهار نمایش در تالارهای امام رضا(ع) و تالار آفتاب به روی صحنه می روند.

نمایش «نفت دایناسورها رو خورده» از استان خراسان رضوی

از ساعت 18 نمایش «نفت دایناسورها را خورده» به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی علی روحی از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد در تالار نفت شماره یک مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز به مدت زمان 50 دقیقه اجرا خواهد شد.

 

نمایش «سایکو» از استان تهران

نمایش «سایکو» به نویسندگی مرجان قمری و کارگردانی اصغر راسخ راد از استان تهران ساعت 19:15 در تالار نفت شماره 2 مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز  به مدت زمان 60 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «کابوسهای دنباله دار» از استان گیلان

نمایش «کابوسهای دنباله دار» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند از استان گیلان شهرستان رشت ساعت 20:30 به مدت زمان 65 دقیقه در تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «مسجدسلیمان» از استان خوزستان

نمایش «مسجدسلیمان» به نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان و کارگردانی ایوب بختیاری از استان خوزستان شهرستان اهواز ساعت 22 به مدت زمان 60 دقیقه در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز  به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران