در حال بارگذاری ...
نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

پوشش خوب رسانه‌ای از جشنواره‌ تئاتر اهواز بیانگر اهمیت تئاتر است

نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در حاشیه نخستین جشنواره تئاتر اهواز گفت: پوشش خوب رسانه‌ای از جشنواره‌ تئاتر اهواز، بیانگر اهمیت تئاتر است.

به گزارش تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی در حاشیه جشنواره ملی تئاتر اهواز، اظهار کرد: این جشنواره به خوبی در حال اجرا است و گروه‌های نمایشی با انرژی کامل به اجرا می‌پردازند.

شکوریان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ستاد برگزاری جشنواره ملی تئاتر اهواز، استقبال مردمی از این جشنواره را چشم‌گیر توصیف کرد و افزود: پوشش رسانه‌ای خوب این جشنواره، بیانگر اهمیت و جایگاه تئاتر در رسانه است.

مدیر درگاه تئاتر خوزستان گفت: در این جشنواره شاهد پیوند تئاتر و رسانه بودیم که امیدواریم این پیوند تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به محوریت موضوع «نفت» در جشنواره ملی تئاتر اهواز، عنوان کرد: از ظرفیت این جشنواره می‌توان برای معرفی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها و بیان مسائل و مشکلات استان خوزستان بهره برد.

لازم به ذکر است، روز گذشته در سومین روز جشنواره ملی تئاتر اهواز، چهار نمایش از شهرهای کازرون، شیراز، بندر عباس و کرمانشاه اجرا شد.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران