در حال بارگذاری ...
طبق جدول جشنواره؛

اجرای چهار نمایش در سومین روز از جشنواره ملی تئاتر اهواز

چهار نمایش در سومین روز جشنواره ملی تئاتر اهواز به روی صحنه می روند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در سومین روز از اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز چهار نمایش در تالارهای امام رضا(ع) و تالار آفتاب به روی صحنه می روند.

نمایش «مزون» از استان فارس

از ساعت 18 نمایش «مزون» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس شهرستان شیراز در تالار نفت شماره یک مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز به مدت زمان 55 دقیقه اجرا خواهد شد.

 

نمایش «سون سی» از استان فارس

نمایش «سون سی» به نویسندگی علی فلاحت پیشه و کارگردانی مجتبی راوش از استان فارس شهرستان کازرون ساعت 19:15 در تالار نفت شماره 2 مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز  به مدت زمان 60 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «آخرین پالایشگاه» از استان هرمزگان

نمایش «آخرین پالایشگاه» به نویسندگی احسان شادمانی و کارگردانی امین سالاری از استان هرمزگان شهرستان بندرعباس ساعت 20:30 به مدت زمان 50 دقیقه در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «ایستاده بر فراز سکو» از استان کرمانشاه

نمایش «ایستاده بر فزار سکو» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی سعید نوروزی از استان کرمانشاه شهرستان کرمانشاه ساعت 22 به مدت زمان 65 دقیقه در تالار آفتاب واقع در بلوار لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز  به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران