در حال بارگذاری ...
اصغر همت داور اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز:

امیدوارم نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز استمرار داشته باشد

اصغر همت بازیگر و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور در آیین گشایش نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: توجه به فرهنگ و هنر گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است.

به گزارش تئاتر خوزستان، اصغر همت از داوران جشنواره ملی تئاتر اهواز و از پیشکسوتان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور در آیین گشایش نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز که دوشنبه ١مردادماه در مجموعه تالارهای امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این جشنواره که با زحمت فراوان هنرمندان استانی و کشوری برگزار می‌شود، در سال‌های آینده نیز استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمایش‌های شرکت‌‌کننده در جشنواره ملی تئاتر اهواز پیش از این، اجرای عمومی داشته‌اند، عنوان کرد: اجراهای عمومی این گروه‌های نمایشی به بالابردن سطح جشنواره از نظر کمی و کیفی کمک شایانی خواهد کرد.

این بازیگر برجسته سینما و تئاتر افزود: تماشای نمایش‌ها نباید به عده‌ای خاص محدود باشد و هرقدر این اجراها عمومی‌تر باشد، بهتر و فراگیرتر است.

اصغر همت با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، نتیجه بی‌توجهی به فرهنگ و هنر است، تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که می‌توان با پرداختن به موضوعات فرهنگی و هنری در جامعه و با کمک هنرمندان عرصه‌های مختلف به حل این مشکلات کمک کرد.

گفتنی است که گروه‌های نمایشی در قالب جشنواره ملی تئاتر اهواز از روز گذشته در سه سانس از ساعت ١٨ الی ٢٣ در سه سالن از مجموعه تالارهای امام رضا (ع) شهرک نفت و تالار آفتاب اهواز به اجرای نمایش‌های خود می‌پردازند.

 

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از اولی الی هفتم مردادماه 1397 به دبیری ناصر چنانی در کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران