در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر نور؛

نمایش کمدی اجتماعی « قطار الشوگ » به زبان عربی در شادگان به صحنه می رود

نمایش « قطار الشوگ » کاری از گروه تئاتر نور به مدت ده شب در شادگان به زبان عربی به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش « قطار الشوگ » به نویسندگی و کارگردانی سیدعدنان طاهری کاری از گروه تئاتر نور از چهارشنبه 27 تیرماه الی 5 مردادماه 97 به مدت ده شب ساعت 21:30 در تالار ملافاضل سکرانی (ارشاد) شهرستان شادگان به روی صحنه می رود.

در این نمایش تقی آلبوخنفر، هاشم عساکره، فلاح رستمی زاده، داوود منیعاوی، مسعود مقدم، سیدشاکر موسوی، عباس داوودی، منصور عبیدی و فراس رستمی زاده به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

نمایش داستان پیرمرد مریضی است که برای علاج و انجام عمل با قطار سفر می کند که در وسط راه واگن از قطار جدا شده و در بیابان گرفتار میشود.

سایر عوامل نمایش «قطار الشوگ» عبارتند از: عباس جمیلیان (نورپرداز)، میلاد فرهانیان (طراح و اجرای دکور) و داوود منیعاوی (دستیار کارگردان).

نمایش کمدی « قطار الشوگ » توسط گروه تئاتر نور و دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران