در حال بارگذاری ...
در نشست مشترک هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس حوزه هنری خوزستان مطرح شد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی، تبادل اجرایی و تولیدات مشترک انجمن هنرهای نمایشی و حوزه هنری استان خوزستان

نشست مشترک هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با رئیس حوزه هنری استان خوزستان و مدیر واحد تئاتر حوزه برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نشست مشترک هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با رئیس حوزه هنری استان خوزستان و مدیر واحد تئاتر حوزه هنری استان در محل حوزه هنری استان خوزستان برگزار شد.

 در این نشست محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به لزوم و اهمیت فعالیت های مشترک میان انجمن هنرهای نمایشی استان و حوزه هنری استان پرداخت و گفت: ما باید تلاش کنیم تا با همکاری هم و در راستای فعالیتهای مشترک بتوانیم شاهد پیشرفت هنر نمایش و بالا بردن جایگاه هنر نمایش در استان خوزستان باشیم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشهاب‌الدین طباطبائی رئیس حوزه هنری استان خوزستان ضمن استقبال از فضای موجود گفت: حوزه هنری استان خوزستان آماده هر گونه همکاری با انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در جهت رشد و تعالی هنر نمایش در استان خوزستان خواهد بود.

همچنین در این نشست آرش ساربان مدیر واحد تئاتر حوزه هنری استان خوزستان نیز گفت: امکانات سخت افزاری و پلاتوهای حوزه هنری آماده هر گونه تولید و اجرای تئاتر و رویدادهای نمایشی در سطح استان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان خواهد بود.

 در ادامه این نشست در خصوص مباحث و برگزاری کارگاه های آموزش تئاتر، تبادل اجرایی میان تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی استان و حوزه هنری و همچنین حمایت از تولیدات مشترک نمایشی در سطح استان گفت و گوهای مثبتی میان طرفین انجام گرفت.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران