در حال بارگذاری ...
پس از سه روز رقابت گروه های نمایشی؛

سومین همایش نمایشنامه خوانی مقاوت دزفول برگزیدگان خود را شناخت

پس از سه روز رقابت نه گروه نمایشی شرکت کننده در سومین همایش نمایشنامه خوانی مقاوت دزفول، با برگزاری آئین اختتامیه در روز جمعه یازدهم خردادماه ۱۳۹۷ در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و معرفی برگزیدگان، سومین همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سومین همایش نمایشنامه خوانی مقاوت دزفول از روز هشتم خردادماه با رقابت نه گروه نمایشی طی سه شب در تالار اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی دزفول آغاز و مراسم اختتامیه همایش روز جمعه یازدهم خردادماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

عبدالمحمد نعناکار دبیر اجرایی سومین همایش نمایشنامه خوانی دزفول در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: در روز اول همایش سه شنبه هشتم خردادمامه سه اثر «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی حجت اله شاهرخی، اثر «یک + سه» به نویسندگی کورش نیک فرجاک و کارگردانی هوشنگ بهرامی و اثر «زنی که مردش را گم کرد» به نویسندگی فرانک فروتن و کارگردانی سوسن بشیرذرتی اجرا شدند.

نعناکار افزود: در روز چهارشنبه نیز سه اثر «پرنده پیتزا» به نویسندگی مرتضی سخاوت و کارگردانی محمدامین گندمی و بهنام کشت زاده، اثر «آخرین نامه» به نویسندگی مهرداد کورش نیا و کارگردانی مهدی عبدشاه زاده و اثر «مشق عشق» به نویسندگی علی ممد خاجونی و کارگردانی محمد شهروزیان به روی صحنه رفتند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول در ادامه گفت: در شب پایانی اجراها اثر «شبهای آوینیون» به کارگردانی کورش نریمانی و کارگردانی عبدالرضا صفامهر، اثر «شب یاس و یاس» به نویسندگی ابوالقاسم غلامحیدر و کارگردانی ندا درآمد و اثر «دالتون ها و ننه قمر» به نویسندگی حسن سالارمنش و کارگردانی محمد شهروز اجرا شدند.

 

عبدالمحمد نعناکار عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: مراسم اختتامیه سومین همایش نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول روز جمعه یازدهم خردادماه ساعت 22 در تالار اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر دزفول برگزار گردید که آرا هیئت داوران متشکل از سیدعزیز آرین پور، فاطمه سیاح طرفی و محمدحسین طهماسبی به شرح زیر اعلام شد:

 

پوستر و بروشور

مقام اول طراحی پوستر و بروشور شامل: تندیس همایش به همراه جایزه نقدی به صورت مشترک به محمدرضا خردمند برای «کافه سایه» و عاطفه بشیرذرتی برای « زنی که مردش را گم کرد» اهدا شد.

 

نویسندگی

در این بخش به دلیل نداشتن نمایشنامه بومی کافی فقط به یک اثر لوح تقدیر اهدا خواهد شد:

لوح تقدیر نویسندگی به علی محمد خاجونی برای نمایشنامه «مشق عشق» اهدا شد.

 

بازیگری مرد

لوح تقدیر بازیگری مرد آقای ستار رشنو برای «آخرین نامه» اهدا شد.

مقام سوم بازیگری مرد به همراه جایزه نقدی به محمد شهروزیان برای «مشق عشق» اهدا شد.

مقام دوم بازیگری مرد به همراه جایزه نقدی به هوشنگ بهرامی برای «یک+سه» اهدا شد.

مقام اول بازیگری مرد شامل: تندیس همایش به همراه جایزه نقدی به عبدالحسین صنیعی برای «شبهای آوینیون» اهدا شد.

 

بازیگری زن

لوح تقدیر بازیگری زن مشترکاً به نوشین رشیدجلودار و ندا درآمد برای «مشق عشق» و «شب و یاس و یأس» اهدا شد.

مقام سوم بازیگری زن به همراه جایزه نقدی به پریا یاوری راد برای «زنی که مردش را گم کرد» اهداشد.

مقام دوم بازیگری زن به همراه جایزه نقدی تقدیم می شود به: زهره حکیم فر برای اثر زنی که مردش را گم کرد

مقام اول بازیگری زن شامل: تندیس همایش به همراه جایزه نقدی به سوسن بشیرذرتی برای «زنی که مردش را گم کرد» اهدا شد..

 

کارگردانی

مقام سوم کارگردانی به همراه جایزه نقدی به عبدالرضا صفامهر برای «شبهای آوینیون» اهدا شد.

مقام دوم کارگردانی به همراه جایزه نقدی به محمد شهروزیان برای «مشق عشق» اهدا شد.

مقام اول کارگردانی شامل: تندیش همایش و جایزه نقدی تعلق به سوسن بشیرذرتی برای «زنی که مردش را گم کرد» اهدا شد.

 

سومین همایش نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد و دبیر اجرایی عبدالمحمد نعناکار از 8 الی 11 خردادماه 1397 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار شد.




نظرات کاربران