در حال بارگذاری ...
طی حکمی از طرف رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان؛

مدیر درگاه تئاتر خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان مدیر «درگاه تئاتر خوزستان» منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، ساسان شکوریان به عنوان مدیر درگاه تئاتر خوزستان منصوب و به ادامه فعالیت خود ادامه داد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای ساسان شکوریان

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند شتاب ترویج تئاتر در دو حوزه ی تنوع تولید و تنوع مخاطب را نمی توان بدون حمایت رسانه و همراهی اصحاب رسانه متصور شد. تئاتر امروز با بهره مندی از ظرفیت رسانه های در دسترس و روزآمد تخصصی و عمومی توانسته است حوزه ی فراگیرتری را پیش رو داشته باشد.

بدینوسیله و در پی راه اندازی و فعالیت بیش از سی ماهه «درگاه تئاتر خوزستان» به مدیریت حضرتعالی و کسب جایگاه رفیع این درگاه در تئاتر کشور و معرفی این درگاه به عنوان «درگاه برتر تئاتر کشور در تابستان 1396» از سوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیران جشنواره های مختلف استان از عملکرد این درگاه و همچنین پوشش خبری بسیار خوب و هم زمان این درگاه از اجراهای عمومی، جشنواره های مختلف تئاتر و اخبار تئاتر استان خوزستان، بدینوسیله و به موجب این حکم حضرتعالی را جهت ادامه فعالیت به عنوان «مدیر درگاه تئاتر خوزستان» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و استفاده از همفکری و همیاری سایر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در انجام خبررسانی و پویایی درگاه تئاتر خوزستان موفق باشید.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

 

گفتنی است ساسان شکوریان برای دومین دوره متوالی به عضویت هییت رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان درآمده و از جمله فعالان تئاتری است که نقش به سزایی در فعالیت های تئاتری و رویدادهای مرتبط استان خوزستان دارد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران