در حال بارگذاری ...
محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

ارتقای فنی و ارتقای انسانی - اخلاقی تئاتر ٢ اصل مهم برای رشد و تعالی این هنر هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با هیئت رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: ارتقای فنی و ارتقای انسانی - اخلاقی تئاتر ٢ اصل مهم برای رشد و تعالی این هنر هستند.

به گزارش تئاتر خوزستان، نخستین نشست هم اندیشی هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی چهارشنبه ٢٦ اردیبهشت 1397 با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی و برخی مسئولان ستادی این اداره کل در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، این رویداد مهم هنری را به جامعه تئاتر خوزستان تبریک گفت.

محمد جوروندخاطرنشان ساخت: در ترکیب جدید هیئت رئیسه انجمن ٣ نفر از شهرستان ها و ٢ نفر از مرکز استان انتخاب شدند. این تقسیم فراوانی سلامت انتخابات و وجه عادلانه آن را نشان می‌دهد.

جوروند افزود: همدلی و احترام  یک رکن بسیار مهم در تحقق رشد است. و امیدوارم هیئت رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی با همدلی و تفاهم گامی در راستای تعالی هنر تئاتر بردارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم هیئت رئیسه جدید در تصمیمات خود ٢ شاخص مهم را مد نظر قرار دهد. این ٢ شاخص یکی ارتقای فنی تئاتر و دیگری ارتقای انسانی و اخلاقی آن. تنها در گرو این دو اصل می توان رشد و تعالی را در حوزه نمایش تحقق ببخشیم.

به گزارش تئاتر خوزستان در انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان که یکشنبه ٢٣ اردیبهشت 97 برگزار شد محمد یاقوت پور، ساسان شکوریان، حمید سالاروند، عبدالحمید نعناکار و بهزاد خیرالهی به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان انتخاب شدند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران