در حال بارگذاری ...

خوزستان با پنج نمایش در ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

ششمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور پنج گروه نمایشی از تولیدات حوزه هنری و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از ۲۱ الی ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می گردد.

به گزارش تئاتر خوزستان، پنج نمایش از استان خوزستان در دو بخش صحنه ای و خیابانی ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان کرمانشاه شرکت می کنند.

بخش صحنه ای:

نمایش «تو می مانی و چشم ها» نوشته رسول حق جو با کارگردانی رضا حیاتی از خوزستان شهرستان اهواز روز جمعه 21 اردیبهشت ساعت 11 در کارگاه نمایش کرمانشاه به روی صحنه می رود.

نمایش «ادوارد» نوشته امین آبان با کارگردانی فاطمه زاهدمنش از خوزستان شهرستان اهواز روز شنبه 22 اردیبهشت ساعت 16:30 در پلاتو تجربه به روی صحنه می رود.

در بخش صحنه‌ای ششمین دوره جشنواره تئاتر ایثار 13 نمایش از 10 استان کشور با هم به رقابت می پردازند.

 

بخش خیابانی:

نمایش خیابانی «مزامیر پیاده رو» نوشته و کارگردانی  مصطفی بوعذار از خوزستان شهرستان اهواز روز جمعه 21 اردیبهشت ماه ساعت 12در بازار کرمانشاه و ساعت 19:30 در فضای باز محوطه مجتمع انتظار اجرا می شود.

نمایش خیابانی «میگ 23» نوشته  پژمان شاهوردی با کارگردانی امین پورمند از خوزستان - اندیمشک روز جمعه 21 اردیبهشت ساعت 18:30 در فضای باز محوطه مجتمع انتظار و شنبه 22 اردیبهشت ساعت 12 در بازار کرمانشاه اجرا می شود.

نمایش خیابانی «مدافع» نوشته و کارگردانی بهنام کاوه از خوزستان - آبادان روز جمعه 21 اردیبهشت ساعت 13 در بازار کرمانشاه و یکشنبه 23 اردیبهشت ساعت 20:30 در فضای باز محوطه مجتمع انتظار اجرا می شود.

در بخش خیابانی این دوره از جشنواره 22 نمایش از استان های کرمان، مرکزی، ایلام، خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، تهران، فارس، گیلان، بوشهر و لرستان با هم به رقابت می پردازند.

چهار نمایش «تو می مانی و چشم ها»، «ادوارد»، «میگ 23»، و «مدافع» تولید حوزه هنری خوزستان و نمایش خیابانی «مزامیر پیاده رو» تولید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهواز هستند.

 

به گزارش تئاتر خوزستان ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از 21 اردیبهشت به میزبانی استان کرمانشاه آغاز و آئین اختتامیه جشنواره روز دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 18 در تالار اصلی  مجتمع فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه برگزار می شود.




نظرات کاربران