در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی اهواز

کتابخانه تخصصی دیجیتال انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان راه‌اندازی شد

کتابخانه تخصصی دیجیتال انجمن هنرهای نمایشی خوزستان شامل کتابهای تخصصی هنرهای نمایشی و هنر توسط انجمن هنرهای نمایشی اهواز راه اندازی شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مهرداد بهراد رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز و مدیر واحد آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به فقر منابع موجود و نیاز روزافزون به باز آموزی و ارتقای نیروهای موجود با یک برنامه ریزی یک ساله موفق شدیم چیزی حدود دو هزار جلد کتاب تخصصی حوزه نمایش، هنر و علوم انسانی را گردآوری کرده و پس از افتتاح کانال کتابخانه به آدرس  https://t.me/Addlibrary به شکل تدریجی آنها را به فضای مجازی اضافه کنیم.

طبق گفته بهراد این منابع هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی خواهند بود و گام بعدی اقدام به شکل دهی یک نهضت ترجمه فراگیر با استفاده از نخبگان استان خواهد بود.

بهراد اضافه کرد: اجرای ایده فوق چه در بخش طراحی و چه اجرایی با استفاده از نیروهای آموزش دیده کمپ آموزشی انجمن هنرهای نمایشی اهواز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان صورت گرفته است.

مدیر نخستین کتابخانه دیجیتال هنرهای نمایشی استان خوزستان اضافه کرد: هیئتی متشکل از هستی رستگاری، نجمه باوی، سحر صبور و محبوبه نبی الهی امور روزانه و اجرایی این کتابخانه را با نظارت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و اهواز عهده دار خواهند بود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران