در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر تب؛

نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» در تالار آفتاب اهواز روی صحنه می رود

نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» کاری از گروه تئاتر تب به کارگردانی ساسان ریاحی پور در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» نوشته مارتین مک دونا و ترجمه  مهرداد بهراد به کارگردانی و طراحی صحنه ساسان ریاحی پور از 4 الی 24 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 18:30 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

زنگ افتتاح اجرای نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» روز چهارم اردیبهشت ماه به دست پیشکسوتان تئاتر خوزستان و با حضور هیات امنای گروه تئاتر تب اهواز به صدا در می آید.

در این نمایش عاطفه تندل، اتابک انوری، ساسان ریاحی پور، فروغ جلالی، مژگان جهان آرا و محمدرضا شاه محمدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» عبارتند از: آرش سهرابی (مشاور کارگردان)، آرش ساربان (سرپرست گروه)، مهلا رنگچی (منشی صحنه و طراح پوستر و بروشور)، جیران حسام  و محمد حسین سیاحی (مدیران صحنه )، فاطمه حزباوی (طراح گریم)، کورش بهراد (آهنگساز) و بهروز سیاف زاده (انتخاب موسیقی و تنظیم برای اجرا).

نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» توسط گروه تئاتر تب، انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران