در حال بارگذاری ...
در پی حضور نمایش «القفازات» از اهواز به چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد؛

جایزه ویژه هیئت داوران به گروه تئاتر آزاد اهواز از ایران تعلق گرفت

تئاتر خیابانی «القفازات» که به عنوان تنها نماینده از تئاتر کشورمان در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاترخیابانی بغداد حضور پیدا کرده بود موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، این تئاتر خیابانی به قلم و کارگردانی محمد حردانی از فعالان تئاترخیابانی خوزستان و کشور در رقابت با بیش از پنجاه اثر رسیده از کشورها و قاره‌های مختلف، منتخب حضور در جشنواره مذکور درکشورعراق شد و روز شنبه اول اردیبهشت ماه در این جشنواره اجرا رفت.

به گفته این کارگردان خوزستانی شیوه اجرایی این نمایش مبتنی بر بدن و تصاویراست و گاها از واژه‌های آشنای چندزبان زنده دنیا استفاده شده است.

چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بغداد از ۳۱ فروردین الی ۳ اردیبهشت ماه 97 برگزار شد و در آیئن اختتامیه جشنواره نمایش «القفازات» از استان خوزستان شهرستان اهواز موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران در رقابت با گروه هایی از کشورهای مصر، مغرب، الجزایر، تونس و چهارده گروه از کشور عراق شد.

جایزه اول به طور مشترک به کشور تونس و مصر رسید و جایزه دوم به طور مشترک به استان کرکوک و سلیمانیه از کشور عراق و جایزه سوم به طور مشترک به استان بغداد و دیوانیه از کشور عراق تعلق گرفت.

عوامل دیگر این تئاتر خیابانی عبارتند از: تک بازیگر این کار آقای ایوب آزاداندیش و نیز تهیه کننده، مدیر روابط عمومی و ارتباطات برون مرزی را آقای مرتضی منصوری برعهده داشتند.




نظرات کاربران